מחפשים פורץ כספות ברמת גן? אנו שמחים להציג בפניכם את א.ש שירותי מנעולנות. הצוות המקצועי מציע שירות ברמה אחת מעל כולם תוך שימוש בכלים מקצועיים, אחריות אישית, ציוד בטיחות, מחשבה לטווח הארוך,מנעולן ברמת גן ניסיון ארוך טווח ואנשי המקצוע הטובים ביותר. הצוות הוכשר תחת סטנדרטים קפדניים של איכות ומקצועיות, אנו מחזיקים גם באישורים מטעם משטרת ישראל. התמודדות עם כספות חזקות דורשת אנשי מקצוע אשר מכירים היטב את התחום. ללא ניסיון, איש המקצוע עלול לפגוע בתכולת הכספת. פורץ כספות ברמת גן אשר מחזיק בניסיון המתאים יודע כי יש למקד את המאמצים במנעול ולא בגוף הכספת. אין לנסות לשבור את הכספת אלא לפרוץ אותה.

פורץ כספות

כספת לאקדח
כספת לאקדח

מנעולן ברמת גן מעמידה לרשותכם שירותי פריצה ומנעולן מזה כ – 12 שנים ביניהם גם שירות של פורץ כספות. צוות החברה שם לו למטרה להעמיד לרשותכם שירות אמין, איכותי מקצועי ולא פחות חשוב זמין באופן מרבי – 7 ימים בשבוע, 24 שעות, כך שאם ברשותכם כספת אותה אתם מעוניינים לפרוץ, אנו הכתובת שלכם.

מה אנחנו מציעים לכם? 

במנעולן ברמת גן צוות של אנשי מקצוע מוסמכים ברמה הטובה ביותר. הצוות שלנו הוכשר תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות, מקצועיות ושירות ובנוסף, לכל אחד מאנשי הצוות הסמכה מטעם משטרת ישראל. כאשר אתם מזמינים מאתנו פורץ כספות אתם יכולים להיות בטוחים כי העבודה תתבצע ביעילות המרבית, תוך חשיבה לטווח ארוך וכן שמירה על כל הוראות הבטיחות הנדרשות. על מנת לספק לכם את השירות הטוב ביותר, אנו עובדים עם ציוד מתקדם טכנולוגית וכן עם מיטב המכשור החדשני ולא שוכחים לרגע את העובדה כי במסגרת האחריות שלנו לשמור על תכולת הכספת שלכם באופן המרבי.

מדוע חשוב לפנות אל מנעולן ברמת גן כשמחפשים פורץ כספות?

התמודדות עם כספות דורשת פורץ כספות מיומן ומקצועי אשר מכיר היטב את העובדה בתחום. ללא הניסיון הנדרש הכספת יכולה להינזק, כל שכן תכולתה, נזק אשר אף אחד מאתנו היה רוצה שיגרם. לכן הצוות המקצועי של מנעולן ברמת גן מצויד בידע המקצועי הנדרש שמאפשר לו להתמקד במנעול ולו בגוף הכספת, על מנת שלא לשבור את הכספת אלא לפרוץ אותה.

כיצד העבודה מתבצעת?

למרות שרוב שירותי מנעולן ופריצה שאנו מספקים מתבצעים בשטח, פורץ כספות יבצע את עבודתו יותר טוב בתנאי מעבדה, מלבד מקרים בהם מדובר בכספת גדולה וכבדה אשר לא ניתן להזיזה ממקומה. לצוות של מנעולן ברמת גן ניסיון רב בהתמודדות עם כל סוגי הכספות ועם כל מנגנוני הנעילה הן בנאי שטח והן במעבדה, תוך שמתחשב במצבה של הכספת באופן מרבי.

פורץ כספות מקצועי, אמין ובעל הכשרה יוכל לספק לכם פתרון הולם לכל מקרה וכן להצליח להגיע אל תכולת הכספת ללא נזקים מיותרים, לכן לא היינו ממליצים לכם להתפשר על פחות ממומחה לתפקיד. 

רוב שירותי תיקון המנעולים והפריצות מתבצעים בשטח. צוות מקצועי מגיע אל המקום בכדי לפרוץ את מנעול הרכב או דלת הבית. כאשר עוסקים בעבודות פריצת כספות, ניתן יהיה לבצע חלק מהעבודות בתנאי מעבדה. כאשר מדובר בכספת כבדה אשר לא ניתן יהיה לפרק ממקומה, יגיע הצוות אליכם ויבצע את העבודה במקום. אך במקרים בהם מדובר בכספת קטנה וניידת, ייתכן כי יהיה טוב יותר לבחון את המנעול ואת מנגנון ההפעלה כולו בתנאי מעבדה. א.ש שירותי מנעולנות ברמת גן מספקים מענה מלא לשירות בבית הלקוח ובתנאי מעבדה. צרו קשר ונשמח לסייע גם בהתמודדות עם כספות מורכבות או חלודות וישנות.

מידע לרכישת כספת לבית או למשרד

מהי כספת בתקן?

כספת בתקן היא כספת שעומדת בתקנים מסוימים, התקנים הבולטים בעולם הכספות בוחנים עמידה בפני פריצה, אש, לחות ופיצוץ. נכון שזה נשמע מאוד כללי אך זה תלוי למה אתם צריכים את הכספת. היא עוברת מספר בדיקות ואלו הן הבדיקות שקבעו מה התקן שיהיה לה וכך תדעו לאיזה שימוש היא מתאימה. יש כספות מסוימות שיכולות להיראות לכם איכותיות ביותר אך למעשה מדובר בכספת שיכולה להיפרץ די בקלות או להישלף מהמקום במאמץ לא גדול. התקן עוזר לכם להבין עד כמה הכספת באמת בטוחה וזה הזמן להבין מה זה באמת אומר.

מי משתמש בכספת בתקן?

יש הרבה אנשים שבוחרים בכספת בעלת תו תקן בלבד וניתן למנות בהם את הבנקים, משרדי ושירותי ביטחון וגם אנשים מהמגזר הפרטי והעסקי שרוצים הגנה מיטבית. בבנקים הכספת משמשת לשמירה על רכוש יקר בעבור לקוחות שמשכירים אותה או לשימוש פנימי של הבנק, במשרדי ביטחון הכספת משמשת למסמכים מסווגים ונשקים ולמעשה כל אדם יכול להיות יותר בטוח עמה, כאשר לעתים זו הדרישה של הביטוח.

כספת בתקן היא כספת שעברה מבחנים ובדיקות מקיפות .

כספות בתקן עומדות בתנאי פריצה שנבדקו במעבדות מוכרות ומוכרזות.

ישנם מספר מכוני תקנים לכספות בחול כאשר הבולטים הם : UL  האמריקאי, VDS הגרמני ותקן אירופאי. מבחני התקינה שונים ביניהם אולם כספת ביתית בתקן הינה כספת עם תעודות המראות את זמן עמידותה בפריצה בהתאם למבחן שנבחנה.

כספת בתקן היא כספת שעברה מבחנים ובדיקות מקיפות .

כספות בתקן עומדות בתנאי פריצה שנבדקו במעבדות מוכרות ומוכרזות.

ישנם מספר מכוני תקנים לכספות בחול כאשר הבולטים הם : UL  האמריקאי, VDS הגרמני ותקן אירופאי. מבחני התקינה שונים ביניהם אולם כספת בתקן הינה כספת עם תעודות המראות את זמן עמידותה בפריצה בהתאם למבחן שנבחנה.

להזמנת פורץ כספות או לפרטים אודות שירותי מנעולן ופריצה אחרים, התקשרו אלינו או השאירו פרטיכם באתר ואחד מנציגינו יחזור אליכם בהקדם.

פורץ כספות ברמת גן 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע תוך 20 דקות באישור משטרת ישראל